به نام دل... به نام صاحب دل...

دل نوشته‌های یک بی‌دل ...!

به نام دل... به نام صاحب دل...

دل نوشته‌های یک بی‌دل ...!

به نام دوست ...

   ....

(تقدیمی)

بهانه است گریه

      که به نئشگی اش ...

مجسمت کنم...برای چند لحظه کوتاه

گرداگرد بهانه ات را

                       دیوار بچینم

     و ...

      محبوس خلسه خیالت شوم ؛

                               برای تمامی عمر...

                     آری؛

                         بهانه است زندگی ...

                                            که به خوب و بدش

                                          تجربه ات کنم !

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آمنه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 20:52 http://amenehtanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز مطالب شما هم زیبا و دلنشین هست ممنونم که به من هم سر زدی!
همیشه شاد باشی و پیروز

نشناسی بهتره 1 خرداد 1386 ساعت 14:22 http://.........

وای باران !
باز باران!
شیشه پنجره را شست...
چه کسی اما!
نقش تورا از دل من خواهد شست؟؟؟

علیرضا شیاسی 1 خرداد 1386 ساعت 15:14 http://fatal1ty.blogfa.com

سلام
هر چی خودت بنویسی بهتره. البته با Post آخری خیلی حال کردم. ممنون!

راضیه 15 خرداد 1386 ساعت 16:33

شب را در شعله های سرد زمستان رها کردم و
برای روز.از روزهای بی قراریم سخن گفته ام..شاخه گلی دریافت نکردم
گلی از روی ترحم...که من دختر مغرور زمان ترحم کند.
به اتش میکشم قلب پر از تشویش او را تا دگر قلب پر از احساس خود را برای ترحم نفرستد به در خانه ی ما......................................

گلی 20 خرداد 1386 ساعت 23:06

عبور باید کرد
وهم نورد افق های دور باید شد
وگاه در رگ یک حرف خیمه باید زد
***
و من مواظب تبخیر خوابها بودم
وضربه های گیاهی عجیب را به تن ذهن شماره میکردم
خیال میکردیم
بدون حاشیه هستیم
خیال میکردیم
میان متن اساتیری تشنج ریباس
شناوریم
وچند ثانیه غفلت حضور هستی ماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد