به نام دل... به نام صاحب دل...

دل نوشته‌های یک بی‌دل ...!

به نام دل... به نام صاحب دل...

دل نوشته‌های یک بی‌دل ...!

  به نام دوست

        فرار

 پشت کوه های آغشته پاییز

  کوچه ها

خسته تر از پاهای منند ....

                که آواز من گم شده است

                            به جاده ای

                 که هر روز زیر آفتابی تیغ

                                        شسته میشود ...

***

از آدم ها فرار میکنم

که هر روزشان عادت دیروزشان شده....

              و خالی میشوم پشت هجوم تخیلاتم

                                       درست وسط اتفاق های روزمره!

***

نظرات 6 + ارسال نظر
شیوا 16 تیر 1386 ساعت 10:49 http://dariaiesiah.blogfa.com

سلام گفته بودید تلخی تو گفته هاست نه درون ولی چرا؟؟؟
اینم خیلی قشنگ بود.

صدایی غریب(همکلاسی) 20 تیر 1386 ساعت 18:18

سلام!
میشناسمت
به سادگی و پاکی...
میشناسمت به درستی و عشق...
اما.....
خیلی وقته میخوامت....
خیلی میخوامت...
خیلی....
پیدات کردم تو هیاهویی بی رمق...
پیدات کردم ون که بوی عشقو از صدات شنیدم...
غریبم نذار
چونکه غریب
چونکه ....
میخوامت.....

[ بدون نام ] 21 تیر 1386 ساعت 13:50

ممنون که خبرم کردی

اپ جالبی بود

بازم بهم سر بزن
شرمنده اگه دیر به دیر سر میزنم
دارم کم کم فراموش میشم

آشنا 24 تیر 1386 ساعت 09:16

می گم اینا کیند دیگه
یه مشت غریبه توی آشنایی دنیا
بهشون بگو تقلید اصلا جالب نیست!

سایه 28 تیر 1386 ساعت 16:12 http://romanticletter.blogfa.com

سلام دوست گلم
امیدوارم حالت خوب باشه
خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنی
منتظرتم
قربانت

پگاه 31 تیر 1386 ساعت 09:15 http://pegooliiut.blogfa.com/

خیلی مطالب قشنگی بوده اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد